Ett inlägg från 2012

Hittade precis ett gammalt inlägg på bloggen från Januari 2012. Hela 3 år sen! 
Då höll jag också på att gå ner i vikt och mäta cm osv, det gick jättebra den gången och jag kommer ihåg hur nöjd jag kände mig över hur kroppen såg ut då. Så det får mig mer taggad att fixa detta inför sommaren. 

De här måtten hade jag då:
04/01- 2012
83,0 cm    (Vid naveln)
99,5 cm    (Höft/rumpa)
56,5 cm    (Lår)
60,6 kg     (02/01-12)

Måtten från denna vecka ser ut såhär:
26/01 - 2015
71,0 cm    (Midjan)
84,5 cm    (Vid naveln)
99,0 cm    (Höft/rumpa)
57,0 cm    (Lår)
61,5 kg     (Igår)

Jag är nere på i princip samma mått och vikt som 9 månader innan graviditeten.(Gick upp några kilon igen under sommaren innan jag blev gravid dock :P) Känns helt sjukt, trodde aldrig jag skulle lyckas med att få bort centimeterna. Trodde inte jag var i närheten egentligen. Kanske är det för att jag fortfarande har en degmage efter graviditeten och känner mig större än vad jag är.. Jag vet inte. Men det känns så bra!! :P 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback