Fått sova ut

Nog fick jag sova idag medans alice sov. 2 och 1/2 timme fick jag sova till och med och det behövdes verkligen. Nu känner jag mig lite mer utvilad och på bättre humör, blir lätt grinig när jag är trött och framförallt lite hungrig (idag är det fastedag).

Vi somnade runt 11.40 men vaknade av att alice gnällde/grät efter 35 minuter och jag kände mig besviken över att hon valde att sova så kort just denna dag när jag för en gångs skull också ville sova. Men hon somnade om och jag med, skönt!
Däremot ringde det på dörren 10 minuter efter vi somnade om och då började Alice gnälla igen och jag kände hur arg jag blev på de som ringde på dörren och förstörde. Nu kommer hon ju aldrig somna om igen MEN det gjorde hon, och jag med. haha :P


Vi vaknade igen nästan 2 timmar senare vid kl 14.20 och åh så skönt! Alice var nöjd i sin säng och lekte så jag passade på att göra mig iordning. Vi ska nämligen ner på stan och göra lite ärrenden och äta middag med F.



Såhär glada är vi idag efter att fått sova ut :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback