Kroppsmått Mars

För ett tag sen började jag med 5:2 och började även träna. Det funkade ett tag men sen blev Alice sjuk, vi föräldrar blev smådåliga och allt blev ur balans så tog en paus. Jag trodde jag skulle gått upp nått kilo under denna paustid då det varit mycket onyttigt och mycket mat. Men inte! Är så lättad.
Idag passade jag även på att ta mått eftersom jag inte gjort det på över en månad. Visst har det gett resultat också även fast vi slappade lite. Nu har jag till och med gått om måtten jag har från 2012, dessa är dock innan jag tappade några kilon det året. Men ändå!  Jag har nog skrivit det förr men gör det igen, jag trodde aldrig jag skulle ha mindre mått än de jag hade innan graviditeten! :)

Nu denna vecka har vi kört igång igen. Jag räknar dock inte kalorier nu utan kör på med mycket grönt och en del kött. Inga kolhydrater i form av pasta, ris och bröd. Nu kör vi ett sista ryck innan sommaren! 


04/01- 2012
83,0 cm    (Vid naveln)
99,5 cm    (Höft/rumpa)
56,5 cm    (Lår)
60,6 kg     (02/01-12)


26/01 - 2015
71,0 cm    (Midjan)
84,5 cm    (Vid naveln)
99,0 cm    (Höft/rumpa)
57,0 cm    (Lår)
61,5 kg     (Igår)


Idag 04/03 - 2015
71,0 cm    (Midjan)
82,0 cm    (Vid naveln)
97,0 cm    (Höft/rumpa)
56,0 cm    (Lår)
59,8 kg     (Idag)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback