Hinner inte med!

Ålltså haha, varför går tiden så fort? Jag hinner ju inte med! 

Vi har haft ännu en vecka full med saker inplanerat. Sen jag sist skrev så har det hänt en hel del. Jag har jobbat sista dagen på mitt jobb, börjar nämligen nytt jobb på måndag. :)
Alice har haft problem med magen så vi fick åka in förra helgen och efter 5 timmar på barnakuten fick vi komma hem. Nu har vi fått en plan hur vi ska lösa problemen med magen och det verkar gå åt rätt håll. Peppar peppar!
I torsdags var det dags för sjukhuset igen, denna gång för att hon i två månader haft blå läppar titt som tätt. Hjärta och syresättning osv kollades och allt såg bra ut. Det verkar som om blåa läppar kommer efter hon ätit och att det har med matsmältningen att göra. Hur som helst är det inget att oroa sig över så länge hon inte blir slö och annorlunda. Känns skönt. :)


I helgen har vi gjort absolut ingenting. Bara njutit att vara hemma hela familjen. Igår var det soligt så vi passade på att köpa glass och gå till lekparken. Idag tittar vi än så länge på barnprogram och läser bok. Får se vart resten av dagen bär iväg. :) 


Hur som helst så känns det som att veckorna bara springer förbi nu. Känns som det var här om dagen vi åkte in till barnakuten med Alice, det är mer än en vecka sen. Men samtidigt så känns det som att tiden går så himla sakta när man kollar framåt i tiden. Varför är det så? 
Om två månader fyller Alice 2 år, så snart är det nog dags att börja planera kalas. För rätt som det är så är vi väl där. Jisses!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback