Nytt till Alice sommargarderob

 
 
 
 
 
Hur söta är inte alla dessa plagg? 

Har länge funderat på att beställa kläder från Next men varit osäker och inte vågat. Igår såg jag en annan som gjorde det och då tog jag tag i det jag med och klickade hem en del kläder inför sommaren till Alice. Hoppas allt ska passa bara, det gör inget om det är lite för stort bara det inte är för litet. Alla 10 plagg gick på 560 kr ungefär, känns faktiskt riktigt bra med ett styckpris på 56 kr/plagget. Nu väntar jag spänt på att paketet ska trilla ner i brevlådan om några dagar! :)
 


Jag beställde från next till Mejas första midsommar, funkade kanon. Kom dock aldrig i brevlådan utan de plingade på dörren :)

Svar: Jag fick sms att jag kunde välja om de skulle komma och plinga på dörren eller om paketet skulle hamna hos närmaste ombud. Valde att de kunde plinga på dörren. Hoppas jag är hemma bara. :P
dottir.webblogg.se

2015-05-13 // 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback