Vilket Projekt!

Nu är helgen förbi. Mitt illamående och magont visade sig vara pga av nån magbakterie Alice smittat mig med. Hon måste fått det på förskolan förra veckan och sen har jag lyckats få det också. Var en jobbig helg, framförallt lördag för min del. Låg med sånna magsmärtor så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så ont har jag inte haft sen förlossningen. Fy vad hemskt det var. Jag hann iallafall sen hela Eurovision medans jag låg och hade ont. :P 
Igår så blev Alice mage upp och ner igen, lagom när jag trodde att allt började gå över. Så idag är vi hemma och vilar oss. Jag skulle egentligen jobbat idag, lagom typiskt att hennes mage blev upp o ner nu och inte senare för jag är ledig tills fredag annars. :P 

Igår började jag måla på ett vitrinskåp som vi ska ha i köket. Har slipat ovandelen, vilket tagit tid och orkar och nu var det äntligen dags att måla. Så hela kvällen igår målade jag och jag tror det blev klart. Inte hunnit kika i dagsljus ännu. Nu ska bara nedre delen och alla dörrar och hyllplan slipas för att sen målas. Vilket projekt jag har gett mig in på känner jag nu. haha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback