Cleaningtime!

Blev inget stan idag då vi var för lata antar jag, jag orkade inte men imorgon ska vi ner för vi måste till systemet bl.a innan fredag. ;P Så idag har Felix och jag städat hela lägenheten, dammsugat, moppat, dammat, diskat mm. Allt detta tog ju sin lilla stund. Efteråt var jag iallafall helt slut, så vi satte oss och spelade Wii och tog det lugnt bara. Har nyss duschat och nu ska jag fixa fotpeeling, skönt som attan! Dessutom får man hälar som är lena som baby rumpor! ;)

Efter allt detta ska vi fixa maten, har fortfarande julmat kvar och en bit julskinka. Det är så grymt gott men tror fasen att jag gått upp de kilona som jag gick ner i höstas. Får bli en diet till nu efter nyår, måste få en strandfin mage tills sommarn ju! :)

Nu blir det peeling, cya! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback