''Finbesök'' av Tant Röd!

Hade det mycket trevligt idag, träffade nytt folk och åt supergod smörgåstårta. Felix och jag fick även en inflyttningspresent och jag fick en tidig julklapp. Öppnade den såklart för det är mig vi pratar om, svårt att hålla mig för sånt. ;) Det var en superfin Te-mugg, dock dricker jag inte te än men det kommer användas till oboy kan jag lova! ;)

Innan vi åkte hem så tänkte vi hämta ut våran glögg men den var såklart slut.. typiskt så får ta det senare i veckan. Så vi åkte hem istället och väl hemma har vi inte gjort ett dyft. Bara legat på sägen med laptopen och slöat och såklart lyssnat på Julmusik! :D

Nu har Tant Röd kommit på besök så jag ska ta mig en ipren och lägga mig och förhoppningsvis sova gott. Man kan alltid önska! Godnatt. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback