Julstämning

Jag har stannat upp lite i viktnedgången som ni kanske märkt. Känner att jag vill äta vanlig mat också. Jag är iaf nere på 57 kilo och det är inte illa tkr jag, vill dock gå ner två till. Men det tar jag senare :)

Idag åt jag pasta för första gången på hur länge som helst, gott var det, med wok till :) Sen ikväll gjorde jag risgrynsgröt vilket med var supergott. Det smakade jul kan man säga. Jag tände några ljus dessutom och fixade lite julstämning. Riktigt mysigt blev det :)

Nu är jag sjukttrött och ska snart sova, Najti!






Btw, Simba har ju varit lite sjuk som jag skrivit om tidigare.
Vi har börjat ge honom medicin och han har blivit mycket bättre. :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback