Ikanohuset

Vi åkte ut till tornby idag, till Ikano och då passade jag på att prova jackan som jag ville köpa genom deras webshop och tydligen vara det inte bara rea på webshopen utan i affären också så jackan fick följa med mig hem :D Tycker jackan är riktigt fin, det är ju ingen vinterjacka såklart men jag har en vinterjacka i skåpet vilket fick mig att köpa den här. Nu ska jag bara hitta någon som vill köpa min andra jacka som jag köpte tidigare i höstas. ;P

Vi passade på att handla på Willys också, blev vårrullar, massa kycklingfiléer och wok- och kokgrönsaker samt färska såklart. Vi köpte även massa massa frukt, tror faktiskt aldrig vi haft såhär mycket frukt hemma. Gott är det iallafall! :D Idag blir det lasange, vi hittade färdiglasange som man bara stoppar i ugnen någon timme sen klart. Vi köpte den enbart för att den har låga kcal. Och så blir det sallad till det. Man måste kunna variera sig lite. :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback