Uppe med tuppen?!

Kunde inte sova igår så la mig efter kl 02 inatt någongång. Trodde jag skulle få sova länge men, Felix gick upp efter kl 07 och skulle till skolan. Hade precis lyckats somna om så ringde det en tjej som vill komma och kolla på min jacka som ni flesta vet att jag köpte tidigare men som inte passa riktigt. Är jättetrött och har ont i huvudet, vill bara krypa ner under mitt dunntäcke. Men det är bättre att hon kommer idag och förhoppningsvis köper den än att den ligger i skåpet och inte gör någon nytta.

Idag ska jag dessutom börja med min puvler diet, smaken är helt okej, men jag har svårt att äta på morgonen så dricker lite lite i taget så inte allt kommer upp igen ;P Nu blir det att äta pulver i minst en vecka. Ska gå ner några kilo till festen. Nu hoppas jag hon kommer snart så jag kan lägga mig igen ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback