Dunderförkyld

Har tagit en paus från bloggen sen sist jag skrev. Det har hänt lite personliga saker här hemma som har fått gått först och nu är det bra igen, tror jag. Är inte riktigt säker men nästan. Dessutom har jag gått och blivit dunderförkyld och mår jättekasst och om jag får tycka själv så är det mest synd om mig i världen. :D haha

Även att jag är dunder förkyld så gick jag till praktiken. Har inte råd att vara hemma så var illa tvungen. :P Sen när jag kom hem ställde vi oss och lagade mat, blev fläskfilé klyftpotatis pepparsås och kall bea, och såklart lite sallad. Middagen åt vi ute på balkongen i solen och jag sitter fortfarande kvar här ute på balkongen och njuter av solen och allt fågelkvitter. :) Katterna sitter här ute med, och jagar lite flugor då och då. Kan säga att nu trivs dom verkligen här ute. :) <3

Funderar just nu på om jag ska gå in och lägga mig och ta en Ipren eller om jag ska sitta kvar ute ett tag till. Svårt! Det är superskönt ute men jag mår så himla kasst. Tur är väl att jag är glad endå!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback