Stressssss

Det är inte julstress jag lider av, utan skolstress. Har en uppsatssom ska in til skolan, helst denna vecka så jag har tid om jag måste göra om den nästa vecka. Ligger i och pluggar för fullt men det är alltid annat som ska göras med. Idag har jag suttit med den massa och har halva kvar typ så ska väl försöka få nästan hela klar ikväll.

Annars händer det inte så mycket, just nu steker jag köttbullar inför jul. Det är så mycket annat som ska göras till jul så det blit skönt med ett mindre att göra. :)

Nu är det bara 3 dagar kvar till jul, tiden går så himla fort alltså. Det känns inte alls som att det är julafton på lördag. Alla klappar utom en är köpta. Den sista handlar jag imorgon och imorgon kommer jag handla julmaten som är kvar. :)

Här kommer några bilder från de senaste dagarna! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback