Tjejkväll ♥

Klippte mig igår, hittade en frisör som var billig men vet inte om jag blev nöjd. Det ser helt okej ut oså men han klippte upp för lite egentligen men allt slitna är ju borta :) Men han var snäll och tipsa om ett ställe jag kunde söka jobb på så det ska jag göra :) Det är på en pizzeria men det är väl bättre än inget. :)

Hann inte uppdatera mer igår eftersom de stängde av internet hos oss sen åkte jag till Kisa. Hade tjejkväll uppe hos Sofia med massa gottgott och kollade lite på film och snackade om allt och inget. Oj så jag har saknat det där. Det har varit så länge sen verkligen så ska göra mig mer tid för att åka till Kisa från o med nu. :) ♥

Idag ska jag upp till henne en sväng innan jag ska åka hem tror jag, vet ju inte när jag kommer ner hit nästa gång. Så nu väntar jag på att hon ska höra av sig så jag kan börja kila upp till henne. Och vilken mysmage hon har fått nu alltså. Bara 40 dagar kvar till hennes BF. Gud så mysigt alltså. Kan inte vänta tills jag har sån mage. ;)♥


Nu blire frukost och sen göra sig iordning! :)
Idag skickades även min mobil så borde få den imorgon förhoppningsvis eller nästa vecka ;)


Älskar dig <3

2011-02-17 // 13:10:03

Älskar dig med hjärtat <3

2011-02-17 // 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback