Nu vill jag ha jobb!

Usch vad tråkigt det är att inte ha något att göra om dagarna. Typiskt så slutade TV funka nyss, eller inte tvn men boxen vi har. Så typiskt! Hoppas verkligen på ett jobb snart men tills dess har jag ju praktik. Vill njuta av sista veckan som jag är ledig men jag har inget alls att göra och blir så rastlös. :D Felix kommer hem runt kl 15 förhoppningsvis, då får jag någon att mysa med. :) Efter han kommit hem ska vi även dra till den mindre älskade duschboden. Vill ha en egen dusch, dumma fukt i badrummet. :/ Badrummet skulle vara klart på Torsdag om vi inte hade fukt. Typiskt!


Nu blir det att fixa lite frukost och hitta en bra film,
hämta kissen var han nu är och sen mysa ner mig i soffan med en film :)


Köpte en ny fönsterlampa på IKEA för några veckor sen. Den är så söt, eller hur?! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback