Idag är ingen vanlig dag :)

Fyller 21 år idag och har haft nära och kära här under dagen. Dagen börjarde med att gå upp och baka tårta. Försov oss lite med, himla bra. :D Men tårtan blev nästan klar i tid och sen var det att vänta in gäster för att sedan hugga in på tårtan. Glömde ta en bild men kan väl ta en på biten som blev över. haha :D

Känner mig inte äldre eller annorlunda, bråkar aldrig göra det. Allt känns som vanligt. Det var inte som när man var liten och födelsedagar var det bästa man visst. ;) Nu är jag glad och nöjd så länge jag har alla underbara vänner/familj/släkt omkring mig närdet ska firas och bryr mig inte så mycket om jag får paket eller inte. Jag har redan allt man kan önska sig förutom en sak. Men det kommer med åren. ;)

Resten av dagen spenderas tillsammans med älskling. Väntar på att han ska laga god middag till mig. Hoppas på lite tända ljus och rosblad här och där. haha :D Klart han ska skämma bort mig på födelsedagen ju?! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback