Sen morgon

Hade fullt upp igår så kunde inte skriva något här. Igår var jag på AF och pratade, ska börja ha praktik hos dom på måndag nämligen och det känns väl helt okej, hade hoppats på att det skulle finnas möjlighet för timvik hos dom men det finns det inte så känner att jag kanske ska hitta något annat som leder till timvik.

Igår efter AF när jag kom hem somnade jag på soffan, var så sjukt trött efter att ha gått upp tidigt och tidigare kommer det bli på måndag. När jag vaknade sen så fixade jag lite att äta sen samla ihop allt som skulle packas ner i väskan. Åkte nämligen till Kisa igår och ska stanna här till imorgon tror jag :)

Igår kväll satt jag faktiskt och spelade hela kvällen med mina bröder, nördig som jag är :D Skitkul var det iallfall och skrattade så jag tjöt. La mig skitsent och vaknade alldeles nyss faktiskt och är supertrött fortfarande, fick bli en sen morgon idag. :)

Idag fyller Goran år så vi ska fira honom ikväll, :) annars får jag se vad som händer. Vill träffa min raring Sofia med, får se om hon har tid imorgon. Snart är det bebisdags för henne, såååå spännnande tycker jag. :D


Nu ska jag äta lite och göra mig iordning :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback