Onödigt och Sluddrigt

Var dödstrött när jag kom hem förut idag och jag slocknade totalt i soffan och sov i någon timme eller två innan jag orkade mig upp kl 19. Vi gjorde lite mat här hemma och kollade på tv sen tog jag mig i kragen och gick ut och gick idag med. Kände att jag måste verkligen anstränga mig nu!!

Gick väl sådär 3,5 km eller liknande idag tror jag, gpsen strejka totalt så kunde inte kolla hur långt och allt sånt där. Blev helt upp och ner så struntade i det. Men gick typ en sväng som jag gick i sommras och det var 3,5 km så. :P

Känner att det här inlägget är helt onödigt och sluddrigt, är väldigt trött och seg just nu. Helt slutkörd efter dessa två dagar men imorgon är jag iallafall ledig, men inte blir det lungt för det för jag ska ner på stan och köpa lite grejer och sen hem och färga håret. Så som jag har längtat! ;)



Nu ska jag slappa framför tvn innan jag ska gå och sova för andra gången idag! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback