Pulver

Fick hem lite nytt pulver idag, jordgubb blev det denna gång och den smakar helt okej. Jag gjorde väl misstaget att ställa in mig på att den skulle smaka milkshake. Det gjorde den ju såklart inte! Men den får funka ändå! :) Mami vill med ha pulver så beställde lite åt henne med, som är de andra två påsarna på bilden. Jag ska smaka lite av hennes choklad/banan senare och se om den är något att ha ifall jag ska köpa mer pulver någon dag, annars får choklad duga bra! ;)

Skruttis tyckte att kartogen allt kom i var det bästa som finns, precis lagom står för honom att sitta och lura i. Han är för go ibland alltså, knaskatten. ;)



Blanda Diet fuel blåbär med mjölk - smakar milkshake http://www.mmsports.se/Body-Science-Diet-fuel-1kg.html

2012-05-05 // 07:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback