Värk

Igår så kände jag att nu ska jag fasen få fina lår och stjärt så F visade mig en övning jag kan börja med. Övningen jag gjorde och kommer fortsätta med heter utfall, jag gör mina med hantlar med såklart. I början var det verkligen piece of cake men de sista utfallen var så sjukt jobbiga och efter det tänkte jag inte mer på detta. Men imorse när jag vakna hade jag träningsvärk from hell, jag skojjar verkligen inte. Kan knappt gå känns det som och att sitta är inte så kul längre. Det är verkligen skönt att veta att det man gjort har gjort nytta och nu är jag grymt taggad! :)


Nu ska jag ner på stan och träffa min fina Amelia,
lämna tillbaka lite skor, fika och förhoppningsvis hitta något nytt att köpa! :) ♥

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback