Aj aj

Idag har jag haft ordentligt med fullt upp. Gick upp tidigt för att duscha och fixa mig och runt kl 11 fick vi besök från Fs familj och farföräldrar. Det var verkligen himla trevligt då man inte träffar de så ofta, speciellt farföräldrarna. Vi satt ett bra tag och fikade och pratade om allt sen var det dags för alla att åka hemmåt.

En stund efter de hade åkt så följde jag med mamma och G till Ikano och IKEA. Köpte himla söta bebiskläder åt mitt kusinbarn som kan nu i början på januari. Handlade massa på IKEA med, lite nya växter och krukor fick följa med hem, en kudde, ett växthus till balkongen och lite andra grejer. Älskling hade som önskemål att jag skulle köpa med mat hem från chili som ligger på ikano. Så kag köpte med två portioner kycklingspett och klyft hem och lite sallad. Himla gott var det kan jag lova. :D

Dock har jag haft huvudvärk sen vi började shoppa på IKEA och det blir värre bara och jag tror det är migrän, är helt säker då det sitter i ena halvan av huvudet och det lixom pulserar smärta och jag har tagit tablett mnb det vill inte riktigt hjälpa. Så nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska vila en stund. Såklart så håller mina älskade kissar mig sällskap här med! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback