Riktigt dålig natt

Vilken natt/morgon jag haft. Sovit jättedåligt känner jag, inte för att någon natt är direkt bra. Upp och kissa mitt i natten, vakna av att ena katten skulle kraffsa sönder kattlådan, sen av att de sågade någonting utanför oss(sov med fönstret lite öppet) och sen har ena katten sovit på mitt täcke hela natten. Jag har vaknat vet inte hur många gånger av att inte kunna dra täcket över mig pga honom. Varje gång har jag kört iväg honom men har har envisat sig med att komma tillbaka och lägga sig på samma ställe. Han skulle tydligen minsann sova där, knäppot.

Har äntligen orkat mig upp nu fast jag är jättetrött och ska strax börja packa en väska. Senare idag bär det iväg hem till min mamma och familj för lite Valborgfirande. Ska bli mys. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback