Hem till mami

Hade en ganska kass dag igår. Hade inte lust alls som jag nämnde och orkade inte logga in här och skriva. Det hände inte alls mycket igår för den delen. Spenderade i stort sätt hela dagen i soffan med F. :)

Idag är det bra, dock har jag haft en dålig natt. Vaknade tidigt för toabesök och märkte då att jag mådde illa? och har gjort det sen dess. Blev helt förvånad eftersom jag mått så bra ett tag nu. Kämpade lite med frukosten då jag började få ont i magen och illamåendet gjorde sig påmind lite mer. Nu har det lugnat sig lite igen.

Idag så bär det iväg till min mamma. Inte träffat henne på snart 1 månad tror jag!! Kommer inte ihåg om jag varit hos dem sen nyår. Så ska bli riktigt trevligt och mysigt.
Ska strax börja packa men först ska jag njuta av min kopp med te och gosa med mitt hjärta! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback