En sån där period

Kikar in för att säga att jag fortfarande lever och att bebis är kvar i magen.

Har fått en sån där period där allt känns så tråkigt och trist och bloggen blir lidande.Hoppas jag snart finner motivation och ork till allt igen. Just nu vill jag bara att bebis ska komma men det får dröja några veckor till iallafall. Är trött på att vara gravid, att vara stor och tung och inte orka något alls. Att vara gravid var inte så roligt som jag hade föreställt mig och inte heller någon dans på rosor även om det är hur mysigt som helst med rörelser i magen (sålänge de inte gör ont). Nu vill jag bara att tiden ska gå och att det ska bli Julimånad och att bebis ska titta ut.
Ikväll ska vi på storföreläsning, den andra och sista för våran del. Den kommer handla om BB, tiden efter förlossningen och amning. Ska bli väldigt intressant även om jag hellre vill mysa ner mig i soffan och göra absolut ingenting. Det får jag göra när vi kommer hem istället. :P

Hoppas ni haft en bättre start på denna vecka! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback