Home sweet home

Nu är vi hemma sen några timmar tillbaka. Känns skönt även om det såklart skulle vara trevligt att stanna lite längre. Sitter just nu i soffan och har precis kollat klart på kvällens avsnitt av Greys anatomy och slevat i mig lite glass. :)

Dock blir det nog en tidig kväll, dels för att jag som vanligt är väldigt trött och dels för att jag har skola imorgon förmiddag som jag egentligen inte har lust med men är illa tvungen att gå. Börjar känna mig riktigt stressad över att inte hinna klart i tid med min skolarbeten. Har drygt 3 veckor kvar innan min termin är slut, och en hel del att göra. Jag har ingen som helst motivation kvar alls och vill egentligen inte läsa mer nu, men känns inte alls bra att avbryta kurserna heller. Usch trodde inte det skulle vara såhär tufft med plugg och att vara gravid samtidigt. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback