Nere på tvåsiffrigt

Det är så drygt när man skriver ett inlägg i appen och sen råkar trycka på tillbaka-knappen, allt försvinner och jag har noll lust att skriva om ett långt inlägg igen. Det hände igår när jag skulle blogga och sen orkade jag aldrig skriva om det.

Det jag ville berätta igår var att nu är vi äntligen nere på tvåsiffrig nedräkning, idag är det alltså 98 dagar kvar (99 igår och anledningen till inlägget). Känns läskigt för att snart har 200 dagar gått och det var ju nyss jag plussa? Bebis kommer ju snart och vi har typ inte gjort eller hunnit något! Vi har tex ännu inte börjat fundera så mycket på namn, har några vi gillar men inte som vi verkligen fastnat för. Vagnen är ännu inte beställd och det börjar snart bli dags för det med. Innan vecka 30 hoppas jag vi har beställt den då det kan vara lite leveranstid. Imorgon går jag in i vecka 27 så det är inte många veckor vi har på oss. Nästa fredag, så är det dessutom bara 3 månader kvar till BF. Helt galet att vi snart får sniffa på en nykläckt liten bebis. :)

Nästa vecka åker vi till Gekås över dagen och handlar lite som behövs inför bebis men också en hel del till Alice. Hon behöver lite kläder i nästa storlek och även ytterkläder inför våren sen. Alla vinterkläder är redan fixade skönt nog. Ska bli kul att kolla lite på bebisgrejer igen, det är ju så mysigt! 

 
Nu har vi precis fått besök och ska fika lite kladdkaka snart, ni vet väl att det är kladdkakans dag! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback