Pannkaksfrukost

Idag skulle jag jobbat, men vaknade tidigt imorse med sån magont. Vet inte alls vad det kan bero på, kanske järntabletterna som jag äter. Känns som jag skyller allt på dem. Det magonda (säger man så?) jag har är inte konstant utan kommer i omgångar mer. Hoppas inte jag börjar bli sjuk igen, klarade mig undan ganska lindrigt sist som tur va. 
Så idag är jag hemma med Alice, har massa som skulle behövas göras men jag har ingen ork. Alice ville bestämt ha pannkaksfrukost sa hon imorse när vi gått upp. Blev väldigt snopen, dels för hon inte varit så förtjust i pannkakor innan och sen för att hon nu kan berätta vad hon vill ha. Innan så har man fått fråga när man inte förstått vad hon vill, tills man äntligen gissat rätt har både föräldrar och barn blivit frustrerade. ;)

Så det var bara att börja steka lite pannkakor kl 08 imorse, trött och seg men vad gör man inte för de små! 
 
Resten av dagen kommer nog bara spenderas i soffan och sängen skulle jag tro. Känner mig inte alls kry idag. KANSKE ger vi oss iväg till affären om vi fått hem blöjkuponger i brevlådan. När man behöver de som mest så håller de sig borta, tills man varit tvungen att köpa ett paket. DÅ brukar de dyka upp typiskt nog. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback