Äntligen dags för RUL!

Idag var det äntligen dags för RUL, så som jag har väntat på denna dag. För varje dag som gått och vi kommit närmare så har jag blivit mer och mer nervös. Tänk om det inte stod rätt till är tanken som snurrat i huvudet senaste tiden. Men idag var det som sagt äntligen dags och allt såg jättebra ut. Sån lättnad! 

Bebis i magen är frisk och bökar runt där inne, vi såg den sparka och samtidigt kände jag en buff så det bekräftade att det faktiskt är liten kan känt buffa senaste tiden. Hade moderkakan i framvägg och det är nog också anledningen till varför buffarna kom så sent denna gång. Bebis låg med ryggen utåt och ansiktet inåt så det var svårt att få till en tydlig bild men lite kom med på kortet iallafall.  Det är riktigt häftigt med ultraljud tycker jag, vi fick se i princip allt (utom könet då), små händer, små fötter, magen, huvudet, organen, ryggen och en liten liten söt rumpa.

Vi tog som sagt inte reda på kön denna gång och det känns faktiskt jättespännande, trodde det kanske skulle kännas konstigt eller jobbigt att inte veta efteråt men inte alls. Datumet är detsamma som sist, 13 Februari och nu längtar vi massor samtidigt som det känns läskigt att det kommer finnas två små knoddar i detta hushåll i början på nästa år. Men oh vad kul det ska bli! :) 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback