Loppis

Tog en sväng till loppisen i kyrkan idag. Den var inte jättestor och der var inte många som sålde, ett tiotal kanske. Hade hoppats fynda lite höstkläder och skor till Alice men hittade inget till henne. Till bebis hittade jag däremot liiite i minsta storleken. Byxor, strumpor, pyjamas och mössa i storlek 50 och en fleeceoverall i 56. Det var inte så stort utbud på neutrala bebiskläder tyvärr. Men det lilla jag köpte fick jag för ca 85 kr + 10 kr för ett par leggings till Alice. Kändes verkligen som ett bra pris. :)


I helgen ska vi besöka en annan loppis som jag fick tips om. Hoppas på att hitta lite mer till Alice där. Hon behöver skalbyxor, fleeceset och höst- och vinterskor bl.a. Sen är kläder i storlke 50 också väldigt lockande. Den 24 okt är det begagnat marknad i den orten jag kommer ifrån och där brukar det finnas mängder med kläder. Så dit ska vi med åka men det är en hel månad kvar dock. 

Nu börjar jag känna att ögonen blir tunga så ska byta om till pyjamas och mysa ner mig i soffan och vänta på att PH ska börja. Kanske slumrar en stund. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback