Magen vecka 38!

Såhär ser magen ut nu i vecka 38. Tänk vad den har växt sen i början av gravidteten. Det är så roligt att man tyckte att man var så stor i v 15-16 och hade svårt att dölja magen då, fast det egentligen nog inte var svårt alls att gömma. Imorgon ska vi göra gipsavgjutning av magen, det blir i precis samma vecka (37+2) som jag gjorde avgjutning när jag vänta Alice.
Jag tycker att jag är jätteotymplig men samtidigt känner jag mig inte gigantisk vilket är skönt. Känner mig nog precis lagom rund. Några nya bristningar vet jag inte om det kommit men märkt att några gamla runt naveln börjat bli lite rödaktiga. De får de gärna bli, sålänge jag slipper få helt nya. Peppar peppar!

Vecka 38 (37+1)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback