THE WEIGH-IN 20/1

Har kört med shakesen jag fick hem igår och måste säga att de smakar helt okej. De smakar typ som flytande chockladpuddig och det är ju inte alls dumt. Nu hoppas jag det ska gå bättre än innan. Denna vecka har jag kört stenhårt med att äta bra oså men det är inte alltid det hjälper. Som kanske inte alla vet så pendlar ju vattnet i kroppen upp och ner konstant från dag till dag och ibland kan man ha dåliga dagar där det visar att man knappt gått ner något och idag har jag en sådan dag. Precis som förra fredag där det visade att jag gått ner 0,5 kg på en veckan men på lördagen dagen efter så visade det att jag hade gått ner 1 kg, alltså pendlade vattnet så pass mycket bara på 24 timmar. Samma är nu och det är viktigt att veta om detta, så man inte blir besviken. Såhär kommer det alltid vara och man ska även veta om att första veckan man tappar i vikt så tappar man mycket för att det är i stort sätt bara vatten som försvinner ut ur kroppen! Nu har ju jag valt att inte tappa allt för mycket i vikt på veckorna också och såhär ser det ut idag!:)



Resultat so far:
02/01          60.6 kg (Startdag)
06/01          59.5 kg (-1.1kg)
13/01          59.0 kg (-0,5/-1,6kg)
20/01          58.8 kg (-0,2/-1,8kg)
27/01          _____


Imorgon eller på söndag kanske, så kommer jag lägga upp hur mycket mina mått har minskat och det är DET som spelar roll egentligen, inte vikten! Det är på måttet man ser om man blivit smalare eller inte. Speciellt om man tränar eftersom muskler väger mer än fett! Jag vet att centrimetrarna vid midjan har minskat sen jag började iallafall! :)


Nu blir det en shake och slappa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback