Helt overkligt

Åh jag håller på att skriva förlossningsberättelsen men det tar lite tid. Kan inte skriva så ofta eller länge så det blir bara lite i taget. Men det är på gång så håll ut ni som väntar! ;) Dagarna här hemma består av mat var 3e timme och sov och mys där mellan. Har inga som helst rutiner än så länge utan tar dagen precis som den kommer. F började jobba idag, känns lite läskigt att vara hemma helt själv med Alice, även om jag är säker på att det kommer gå utmärkt. Dock kommer det inte hända så mycket alls här hemma då lilla fröken bara vill sova i min famn. Det är tur jag har netflix att roa mig med på dagarna. ;) Kollade igenom lite bilder på mobilen nyss, och såg sista magbilden jag tog, dagen innan hon föddes. Känns så overkligt att magen var så pass stor. Känns även konstigt att hon har legat där inne. Helt overkligt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback