Känna av fixering?

Sen i förrgår har jag känt sånt tryck nedåt ett par gånger om dagarna och haft en känsla som kan beskrivas med att det känns som om fröken skruvar ner sig i bäckenet. Denna känsla gör även riktigt ont, som om det är knivar som hugger till. Jag är väldigt säker på att det inte är pga foglossningen för det är en helt annan känsla än detta, så har börjat fundera på om det kan vara för att hon sjunker ner och fixerar sig? Vet dock inte om man kan känna det. Någon som känner igen det jag beskriver? Även haft molande värk till och från under senaste veckan. Hoppas att dagen D börjar närma sig snart och att hon kommer runt beräknat datum. Det är trots allt bara mindre än 3 veckor kvar tills dess, rättare sagt 20 dagar. :)


Sådär känner jag med emellanåt (har bf 3 juli), men vet inte heller vad det beror på. Som du skriver så verkar det inte höra ihop med foglossningen - den känns på ett helt annat sätt.

Håller tummarna för att hon börjar lägga sig till rätta så att du slipper gå över tiden.

Svar: Vad kul med en till som är beräknad runt samma tid! :) Vi får hoppas att våra små håller på att fixerar sig och att de kommer ut till beräknat. ;)
dottir.webblogg.se

2013-06-14 // 18:41:05
» Fia

Ja, så har jag haft sedan någon vecka tillbaka. Min barmorska sa att det är när dem fixerar sig! :)

Svar: Spännande, då kanske min lilla trots allt har fixerat sig nu. :)
dottir.webblogg.se

2013-06-16 // 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback