Längtan efter liten

Just nu längtar jag som sjutton efter förlossningen och till att träffa min lilla bebis. Ser faktiskt fram emot förlossningen, alla jag lyssnat på har sagt att det är en himla upplevelse och jag hoppas jag också får uppleva det. Vill helst inte behöva göra ett snitt, men det som är bäst för bebis är huvudsaken. Det jag är mest nojig över just nu är nålen i handryggen man får. Töntig som nojar över det kanske men kan inte rå för det. Är inte nålrädd direkt men synen och känslan att veta att man har en nål i ådran äcklar mig lite. :P Tänkte att jag ska ta tag i att skriva ett lägre inlägg om mina tankar och känslor om förlossningen någon dag nu framöver. :)

Just nu halvligger jag i soffan och kollar på Greys anatomy med tissen i famnen att gosa med. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback