Mysig gravidfika

Igårkväll vara jag på gravidfika med ett gäng väldigt trevliga tjejer jag träffat på ett forum. Dessa tjejer ska med ha bebis i sommar. Var riktigt trevligt och kul att höra hur alla upplevt sina graviditeter hittills och allas tankar om vad som ska komma. Jag är väl lite blyg av mig och vet inte riktigt vad jag ska säga och berätta alla gånger men det släpper väl med tiden som alla andra gånger. Ser väldigt mycket fram mot nästa fika. :)Just nu ligger jag i sängen och myser med min skruttis och fröken bökar runt i magen samtidigt. Ska strax gå upp och äta frukost sen blir det plugg hela dagen fram till ikväll då vi ska på bio. :)
Tänkte hinna med att ta en magbild också för det hade jag totalt glömt bort. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback