Besviken!

Faaan, idag jag vaknade jag sent igen, kan inte fatta hur jag kan sova så länge, nu sitter jag och känner mig hur slö och seg som helst och har bänkat mig i soffan och kollar på tv samtidigt som jag sitter med laptopen i knät. Fy vad besviken jag är på mig själv just nu. Ajja nu blir det att käka frulle snart sen ta en bulle till det :D

Katternar har inte lyckats välta granen inatt som tur är, men vi har en minigran i ett litet fönster som de välte ner på golvet. Det gjorde inte så mycket, den får de gärna välta så länge de inte välter stora granen. Dock ska jag smörja på lite diskmedel på grenarna på stora granen för att knasbollarna gillar att tugga på dem, så förhoppningsvis så ska diskmedlet gör så de slutar upp med de dumheterna! :P

Men nu blir det som sagt frulle!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback