Ett flertal uppdateringar är kommande..

Länge sen jag uppdaterade nu men det har ju varit Jul och då har jag haft lite viktigare saker som fått gå före bloggen :P Som att fira julafton med familjen och sen med älskling och sen bara tagit det lugnt :) Men nu är jag här igen och skriver. Kommer uppdatera senare ikväll eller imorgon med bilder från julafton och alla klappar man fick. :)

Idag har vi iaf varit på stan, det var rea överallt men man hitta inget snyggt endå, jag köpte en bh men den var minsan inte på rea den men den sitter grymt bra och är skön så den fick följa med mig hem. :P

Älskling köpt ett spel, Mario Galaxy 2, som vi ska nöta ikväll tänkte vi, dock märkte vi att vi fått fel spel när vi kom hem så medans älskling åkte ner på stan och bytte spelet så bakade jag kärleksmums :) Har nyss lagt på glasyren och kokosen så nu väntar vi på att den ska svalna helt och sen dela den i bitar. Bild på det kan också få följa med när jag endå håller på. :)


Så ikväll eller imorgon kommer helgens uppdatering. Bättre sent än aldrig, right?! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback