Första Julgranen!

Då är granen uppe och klädd efter lite tjat. :D Det blev så jäkla fin alltså om jag får säga det själv, Felix och min första egna gran dessutom!!! Känns lite speciellt. Det tog ett tag att sätta upp alla julgranskulor och lampor. Det är cirkus gurkus 60 kulor i den. Lite lagom mycket tycker jag. :D Slänger in en bild på grejerna innan och på julgranen efteråt. Dock lite mörk, men så mysig! :)




Nu har jag marinerat kycklingen och slängt in den i ugnen :) Skickat iväg Felix till konsum för att handla hem lite grejer, speciellt till maten och tills ikväll. Ska nämligen backa kanelbullar sen. Vi har varit sugna på det ganska länge nu och det är ju faktiskt billigt att göra. Mycket billigare än Saffransbullar!! :D

Tidigare idag ringde min jobbcoach och jag ska på ett möte med en eventuell praktik plats nästa vecka. Det såg väldigt lovande ut och jag hoppas verkligen på det! Det är ett lunch och catering ställe som ligger i närheten av där vi bor så det passar utmärkt och jag har ju erfaranheter av kassa, servering och allt. Så hoppas jag får det även att jag hoppades på praktik hos P.o.P egentligen! Om det går vägen så börjar jag praktiken i Januari! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback