Fredagkvällen!

En sammanfattning av kvällen igår kommer här :)

Vi var och åt på Ming palace, åt förrätt, varmrätt och efterrätt :) Vi blev så sjukt mätta efteråt. Till förrätt blev det räkknyten med sweetchilisås till det. Det var gott och helt okej som förrätt. Till varmrätt blev det fyra små rätter som bestod av kyckling i currysås, friterad fläskflié, friterade räkor och biff men champinjoner och bambuskott i någon god sås. Jag verkligen ÄLSKAR asiatisk mat och skulle gärna äta det varje dag om jag fick ;)  Till efterrätt blev det såklart friterad banan med glass,grädde och sirap. Vid första tuggan så känner man att man kan äta hur många sånna som hälst men efter man ätit upp den så är man så mätt så man kan somna. För er som inte ätit friterad banan så rekomenderar jag verkligen det!!!! :D Sen fick vi var sitt glad läsk till. Allt som allt gick det på 310 kr för två personer. Tyckte jag var Awesome! :)

Efter vi ätit gick vi till bion där vi hade reserverat biljetter till Harry Potter. Eftersom jag har biokort så fick vi en gratis klassisk meny som var en mellan popcorn och en dricka. Dessutom hade vi presentkort på Bion så blev i stort sett gratis att kolla bio och snaska gott till det. Filmen var bra och längtar till den sista filmen kommer i sommar, i 3D dessutom. :)

Efter det gick vi och vänta på bussen och sen hem och sov! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback