Godisglad, Hårfärgning & Gaming

Har inte haft tid att uppdatera idag så tar allt på en gång, börjar med igårkväll!

Igår så kollade vi på film och käkade massa godis. Är inte van att äta så mycket godis så började må illa efter en stund, Typiskt! x) Denna dag började med att jag vaknade 11.20. Förstår inte hur jag kunde sova så länge men det kunde jag, somnade inte förens efter kl 02 igår så är nog därför, sen trodde jag de andra skulle upp tidigt men de sov faktiskt längre än mig. Sömntutor! :D


Efter det blev det att käka frulle och sitta och prata vid matbordet ett tag, efter det väntade jag på att mamma skulle göra klart sitt så vi kunde börja med håret. Under tiden som mamma färgade mitt hår satt vi och prata om allt mellan himmel och jord, mest om barn dock. Love it! :) Det tog ganska lång tid att färga håret. Sen var det bara att vänta på att färgen skulle  värka så man kunde tvätta ur det. Tycker håret blev helt kanon, färgen är så fin som jag färgar till. :)

↓ Före ___________ Efter


Såhär ser håret ut nu, Fint va?! :) ♥

Kusin och kusinbarn kom på besök lagom när jag var klar med håret så det blev att äta lite sen fikade vi alla lite mer tårta. Orkade inte sitta kvar i vardagsrummet så jag började spela Fallout 3 på xboxet i brors rum samtidigt som han satt vid datorn och spelade. Nu har jag slutat spela och är grymt trött så funderar på att sova snart. Klockan börjar trots allt bli mycket! ;)




Over and Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback