Mindre än 24 timmar!

Tar en kvälls(natt)uppdatering då jag inte hunnit eller orkat blogga något. Igår så hade Älskling sista dagen i skolan så idag fick vi sova länge :) Dock gick vi upp runt kl 10, jag låg kvar och drog mig och myste med kissarna i sängen ett tag dock. Efter det blev det frukost som var varma mackor, Love it! :)

Senare så städade vi lite i soffan och välte den för att hämta ut alla katternas leksaker som de alltid lyckas peta in där. Så nu har de massa att leka med och gissa om de gjorde det, det räckte inte att leka med en, de skulle leka med alla samtidigt. haha knasbollar alltså :)

Efter det så började vi med våran knäck som vi ska ta med till våra familjer/släkt över jul :) Gjorde dubbelsats och trodde vi skulle få runt 120 st, men ne lite över 160 blev det. inte illa så nu har vi var sin liten hink att ta med. Nu ikväll pyntade jag hinkarna lite, påhittig som jag är. Bild kommer nedan. :D

Sen blev det att slappa lite, fixa lite käk, slappa lite till och sen kolla på film, vi såg Step Brothers. Den filmen har vi sett innan men det är så himla rolig så det finns inte. Den tipsar jag verkligen om. Den måste ni se !!! :)

Nu sitter jag här med Skrutt i famnen inlindad i en filt, min lille bebis. haha :) Ska sova om ett tag för att de kommer någon som ska kolla på elementen imorgon kl 07.30. Woooho! >_> Kunde han inte komma tidigare lixom? Men skönt att de kommer och kollar på det iaf och hoppas de höjer värmen lite.

Imorgon åker jag även till Kisa till min familj och stannar där över julen. Får se om jag tar med datorn eller inte. Gör jag inte det så uppdaterar jag nog inget fören efter jul när jag kommit hem igen.  :)

Önskar alla en riktigt God Jul :)



Här kommer bilden på hinkarna, Söta va?! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback