Nionde December

Hade ju en lite shoppingrunda idag. Började dock på AF där ett papper skulle in, Men sen så åkte jag ut till tornby och handlade de sista julklapparna, Äntligen! Det känns så skönt att allt är fixat nu och är nöjd över det som alla ska få.  :D Köpte ju även en flaska hårfärg till, är osäker på om två räcker, bättre att ha för mycket än för lite. Så på lördag ska min kära mor färga mitt hår. :)

Hämtade även ut fyra flaskor glögg idag, imorgon ska älsk hämta ut sina 4-5 flaskor och jag ska hämta ut mina sista 3-4 i helgen. Kommer ha så sjukt mycket glögg, mycket av det ska vi ge bort faktiskt så de kommer till lite nytta. :D

Imorgon på eftermiddagen åker jag till Kisa, mamma fyller år så ska fira henne och äta tårta och lite annat smaskigt. Ska stanna där tills på söndag tror jag eller så åker jag hem på lördagkväll, inte bestämt mig än. Beror lite på. :)

Nu blir det väl att göra det jag brukar göra på kvällarna, läsa bloggar och forum och facebooka lite. Inte skitkul men det är bättre än att ha tråkigt. Blir så sur när jag har tråkigt ;P haha!


BTW! När ska man klä grannen? ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback