Pizza! ;D

Trist, det går inget vidare bra på tvn och Älskling sitter och spelar som vanligt. >_> Fast om en stund blir det att kolla film och mysa som tur är. :)

Ikväll har vi varit lata och inte orkat laga mat så vi beställde var sin pizza :D med hemleverans dessutom, älskar att bo här och få pizzan till dörren, det är så sjukt nice. :D Vi tog en med oxfilé, bea och lite grejer på , som skulle vara stark men det var den inte, sen en med köttfärs, jalapeno, lök, och tacosås, DEN var däremot stark kan jag lova. Till det fick vi var sin gratis pizzasallad. Love it <3 :D

Nu ska jag fixa tvätten som jag skjutit upp hela dagen. Men den måste göras för imorgon ska jag bort på möte och sen ska vi baka lite till våra familjer inför julen. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback