Trött och seg

Idag blev det att gå upp kl 11 och göra sig iordning och dra till mötet som jag hade idag med en eventuell praktikplats. Det gick bra och jag fick börja där den 10 januari. Ska bli riktigt skönt att få något att göra. Hoppas man kommer trivas där med. :)

Sen jag kom hem har jag bara suttit i soffan, har varit så trött och seg idag, antagligen pg av att jag vaknade av en jävla askatt flera gånger inatt och tidigt imorse. Ville bara strypa honom, tur som fan att han är snabb på att springa. >_> Är så trött på att bli väckt varje natt, får aldrig någon djupsömn.

Nu ska jag nog vila en stund sen ska vi göra lite knäck tänkte vi, hoppas att formarna räcker bara :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback