1 november

Nu börjar november, veckorna går fort nu, innan vi vet av det är julen här. Jag har inget emot det, längtar till julen väldigt mycket, att få pynta och laga julmat och mysa med nära och kära. Det är dessutom bara 4 veckor kvar till första advent :D
Denna jul kommer bli något alldeles extra ;)



Idag blev det att gå upp sent, var såå trött men blev bara mer trött av att sova längre. Ska nog ställa mig på vågen och se vad man väger efter en flöthelg, förväntar mig ingen bra siffra men men :P efter det blir det duschen och sen börjar dieten idag, men inte lika ansträngt. Äter nu yogurt/fil med färsk frukt vilket jag inte gjort förr, men man blir mättare och det är skönt. :)

Bilder från festen kommer under dagen! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback