Första dagen på veckan..

Idag blev det att plugga körtkort ett tag efter jag gick upp. Fy vad segt det är att plugga. Sen gjorde jag mig iordning och drog ner på stan för att söka ett jobb, lämnade CV och berättade lite om mig sen hör de av sig oså om de vill ha mig. Men jag har inte så höga förhoppningar om det. Gick även till andra ställen och frågade men icke, inga vill ha hjälp inför julen.

Resten av dagen har jag spenderat i soffan bara, haft sådan huvudvärk hela dagen. Sen har det inte varit min dag idag heller. Längtar nått så enormt till nästa år. Vill bara att tiden ska gå, fort som fan dessutom. Ibland blir man sååå less på det. :(

Nu sitter jag och läser & skriver på mina forum (älskar dem) och snart blir det väl att sova antar jag, imorgon blir det en hel dag med plugg. WOHO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback