Nytt sovrum

Jag vill göra om sovrummet, trivs inte alls med tapeterna, så nu sitter jag och kollar på ny tapet till fondväggen sen funderar jag på om man inte ska måla resten av väggarna, blir ju lite billigare dessutom och vi hade endå tänkt att ha enfärgade väggar så. En mörk tapet som fondvägg kommer det bli då sängramen är mörk, men resten har jag ingen aning om vad man ska ha för färg.


Någon som har något tips?



Just nu har vi aprikosröda tapeter i sovrummet och det är bara så fruktansvärt fult tkr jag. Vi har även 4 vita garderober i sovrummet, så någon vit/grå nyans kanske skulle passa?


» zally

Hej Steff =D

Jag tror att erat sovrum skulle det kunna vara vita eller gråa väggar och sedan en fondvägg. Det tror jag skulle bli jätte snyggt.



kramar

2010-11-16 // 19:39:27

Hej, jaa jag ska kolla mig för vad det finns för färger att måla med och komma överens med Felix. Man vill ju trivas i sitt sovrum. :D

2010-11-16 // 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback