Planering Planering

Har suttit nu senaste timmen och mät och ritat en skiss på något som kommer byggas framöver. Det är bara några få som vet vad och jag tänker inte säga vad det är. Utan det får alla se när det är klart och dags att ta fram! Blir att åka till Ikea snart och köpa grejer som behövs till att bygga den. Och vad jag räknat ut kommer den inte kosta alls mycket. Runt 200 kr kanske. :D Kommer väl börja bygga den snart, bättre att göra det på dagarna jag är hemma än sen när jag fått jobb, eller vad tkr ni?

Just nu verkar det som det är storm här ute, blåser som fan kan jag lova, Och när som ska jag och Felix lägga oss och sova är det tänkt. Gick upp kl 12 idag så får se om man kan somna ;)

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback