Snart är det jul!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen ;P Men haft fullt upp i helgen. I fredags så blev det tacos och filmkväll, igår blev det att gå ner på stan och handla medicin till simba sen kolla på Felix systers lägenhet och sen på kvällen blev det middag hos hans föräldrar, mycket trevligt var det! :) Efter det blev det att åka hem sent och kolla lite på film och mysa igen.

Idag har vi varit ute på tornby och handlat massa grejer tills i jul och granen. :) Vi har även inhandlat de första julklapparna. Känns skönt men har mååååånga kvar. ;P Ätit tacos för en stund sen, åt upp det som blev över sen i fredags och vi har även hunnit med att göra knäck. Första gången för mig och det var fasen inte lätt då det stelna så snabbt :D

Nu ska vi kolla på film och äta massa gottgott och jag har äntligen fått min julmust jag längtat efter sen förra julen! :D <3


Längtar som fasen till jul! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback