Sunshine

Idag har det varit så kallt tycker jag. Fryser i stort sätt varje dag men sen är det bara 20-21 grader i våran lägenhet på dagarna. Idag blev att gå ut och traska till affären och posten då Telia ville att jag skulle skicka tillbaka grejer till dem sen handla lite till maten. Det har varit soligt och fint hela dagen och tänkte att det skulle vara skönt ute men fy vad kallt det var. Ångrade mig lite när jag gått ut ;) Men det är skönt att komma ut och röra på sig lite med för nu sitter man bara hemma mest. Provade även mina skor idag och kan lova att jag frös ju inte om fötterna iallafall, det var lite därför jag köpte de. :)


Våran balkong ser ut såhär just nu.
Det längst åt vänster är bordet, vi kallar det afrot. :)


Nya bootsen :)


Och här kommer bilden på våra lussebullar som vi gjorde igår ;)

Vi har nyss ätit middag, blev spaghetti och kötfärssås. Har inte ätit det på länge så det var riktigt efterlängtat från min sida :D Nu sitter jag i soffan och väntar på att Halv åtta hos mig ska börja. Är lite mer än en timme kvar dock så får se vad man ska hitta på tills dess :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback